Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 grudnia 2010

meatmorfoza Dogs.Unleashed ( na życzenie )

Hej , metka na życzenie 

Nie mam żadnych zastrzeżeń  , ale pieprzyk :/ 9,5/10

Po
Taka troche bombonierka i czekoladowe usta ( tak mi sie kojaży ) trochę krzywo . Oczy zrobiłam ciemno fioletowym , złotym , różowym , i tu jest problem dałam ciemno fioletowy z LUXE i ten fioletowy pomalowałam jeszcze czarnym ( zwykłym nie z LUXE ) Te usta wyglądają jak M&M's z zdrapanym kolorek xD mniaam 
Podoba się ??

metamorfoza Tusia.Pl ( na życzenie )

To już 2 metamorfoza dzisiaj xD


Przed

Wszystko pięknie , podoba mi się , ale kolor szminki ( ust) jest troche sztuczny 9,5/10 
Po
Makijaż dałam ze wszystkiego co miałaś xD czyli czarny , różowy cień do powiem blado różowy z LUXE , czarna i biała kredka do oczu , błyszczyk ( bez koloru ) i puder . Dodałam złoto-srebrny naszyjnik wryzura dla superstar z przedziałkiem na środku. 
Podoba się ??

Metamorfoza madzia1999super

Hej . To jest mestamorfoza dzisiejszej ( 12.grudnia 2010r ) covergirl !!!




Przed
 No tak nie za ładnie :/ , za dużo pudru , mniej błyszczyka i nie maluj całej powieki . 7/10


Po
Dziewczęcej , makijaż biało , fioletowo , czarny . Mi sie bardzo podoba :) . A tobie ?

sobota, 4 grudnia 2010

Błąd na stardoll.co

Hej . Zauważyłyście już kalendarz adwentowy ?? Dziś , kiedy moja przyjaciółka malinka00019 , kupywała w kalendarzu adwentowym sukiemke za 3 , miała wtedy 1 stardoll i 2 zarobione . Kupiła sukienke i wyskoczyło cos takiego : że ma -2 stardolary i 2 zarobione . Wyglądało to tak

czwartek, 2 grudnia 2010

Tak wygląda moja lalka

Co tam u was ?? Sypie śnieg?? Jak nastrój przed świętami , macie już pomysły na prezent ?? Chce wam pokazać NARESZCIE jak wygląda moja lalka

 
Podoba wam się ??

środa, 1 grudnia 2010

Zmiana garderoby w Starplazie !!!

Widziałyście już nowa garderobę ?? Wygląda tak świątecznie , szkoda że te prezent nie są prawdziwe :/ hah Fajnie by było jak by je było można otwierać codziennie !! I dostawać super ciuchy ... ciekawe czy zmieni się wygląd stardolla na swiąteczny .... 

środa, 10 listopada 2010

Metamorfoza paulagosia

Przed
No to nie jest za ładne :/ nie maluj calej powieki i to jeszcze na zielono :/ to nie wygląda za ładnie . A gdzie tu dodatki . Jak zajrzałam do tw kosmetyczki to byl to dobre zdziwienie , tyle tam tego było :D 3,5/10 :/

 Po

Elegancko , stylowo . Poprawiłam wysokość ust , i pieprzyk dałam w innym miejscu. Niestety bez pudru , bo go nie masz. Zmieniłam fryzure na taka jakby uczesaną . Podoba sie ?

środa, 20 października 2010

misia091



Nie podoba mi sie to w ogóle. Fryzura jest za wysoko , usta nie do końca pomalowane a już nie wspomnę o oczach . Nawet jak chciałaś i myślałaś że to jest emo to jesteś w błędzie. Nie kładź rzęs na twarzy , i po co ten krzyżyk . To z kolczykami bardzo fajne ale niestety tylko ...
1/10



Makijaż wykonany trochę krzywo ale to nie szkodzi , prawda ? Na oczy dałam biały , fioletowy i czarny , tusz do wydłużania i pogrubianie do rzęs . Puder na policzki [ skronie (czy coś takiego) ] trochę krzywo ( to przez przypadek i pośpiech )I na koniec usta bezbarwnym błyszczykiem . Fryzurka za mniej starpunktów ( chyba na 1000 coś sp ) a kolor beż ( chyba xD ). Podoba się ?

kicia19994

Kicia19994



Nie no makijaż jest tragiczny. Za bardzo ... ,,oddzielony" . Chodzi mi o to że ,iż, ponieważ, te kolory sie nie łączą . Nie maluj do samych brwi , nie zakładaj kolczyków na włosy i fryzura jest za wysoko. Daj puder , ale na kości policzkowych albo na na tym czymś obok. :D
4/10


Dałam niżej brwi i oczy . Oczy pomalowałam czarnym i białym cieniem . Wzięłam inna fryzure dla ss bo wiem że ciągle nią jesteś. Kolczyki zostawiłam a zdjęłam ten z nosa. Podoba się ?

mokokokokoko

 Ladny ale cos mi tu nie pasuje. Te cienie na policzkach ... moga być ale są za ciemne . Makijaż lekko mówiąc ... jest okropny . Ty nie reprezentujesz Polski tylko samą siebie . 4/10


Tu zmieniłam makijaż i dałam niżej usta i nos. Fryzurkę wziełam dla ss . Gdyby nie te cienie na policzkach






Tutaj ze zwykłą fryzurą . Podoba się ?

wtorek, 19 października 2010

Witam

Hej! Na stardoll jestem mika100000072
Miałam milion pięćset sto dziewięćset blogów i ciągle robię - usuwam, robię - usuwam. Dlaczego? Zakładam, bo mi się nudzi, usuwam po paru dniach, bo nie mam czasu ze względu na szkołę. Dość tego, trzeba powiedzieć takim sytuacjom stop. Nie może być tak dalej.


Na stardollu dużo siedzę, lecz na blogowanie czas mam: a) jak nie mam nic zadane i nie muszę się na nic uczyć; b) w weekend; c) jak jestem chora. Odwiedzam sporo osób i u każdej zaglądam do salonu piękności, robiąc metamorfozę, a potem dziwić się jak to z brzydkiej me-doll, zmienia się w ładną. Albo z ładnej w ładną w innym wydaniu :). Postanowiłam na tym blogu umieszczać metamorfozy. Zrobię screena przed i po, a potem dodam na bloga. Stwierdziłam, że jednak będę was o tym informować. Po opublikowanym poście, piszę do was w kg. Jeśli karzecie mi usunąć - usunę. 

Nie wiem kiedy będę pisać i co jaki czas. Jedna wielka niewiadoma.

Poprosisz mnie o metamorfozę z własnej woli? Nie ma sprawy, zrobię ci ją bez najmniejszych problemów. Oczywiście w pierwszej kolejności.

Love&Peace,
mika100000072