:**
Łączna liczba wyświetleń
środa, 27 kwietnia 2011
poniedziałek, 25 kwietnia 2011
Koniec z blogiem !! Sorry :\\
Długo mnie nie było. Zawieszam bloga !! Nic w nim nie ma 0 zgłoszeń o metki NIC !! Aaa , zmieniłam nick na HelloMishka !! Ostatni post :
Żegnajcie aż do odwołania . :**
czwartek, 10 marca 2011
Gwiazdulajula59
Przed: Całkiem ładnie. Brak makijażu, ale całkiem dobrze to wygląda. ; P
Po: Usunęłam pieprzyk, dodałam kwiatka ;p i zmieniłam fryzurę.
Cała filozofia xD
Przed : Jest dobrze, ale buty z innej bajki ;p
Po: Nie jestem zbytnio zadowolona, brak jakiejkolwiek torebki (dokup jakieś). Chodz by kopertówka, no trudno, zastąpiłam Cappuccinem .
poniedziałek, 7 marca 2011
Na konkurs
Sorrki dziewczyny ze wg nie pisze na naszym blogu i wh załamka ;C
Dla tego musze zrobić jakiś konkurs/wybory na redaktorke tego bloga ;P
Ok. Przejde do tematu. Mam zamiar wziąść udział w konkursie w którym trzeba .... nie bede tłumaczyć po prostu dam fote xD :
xP
mika100000072
Dla tego musze zrobić jakiś konkurs/wybory na redaktorke tego bloga ;P
Ok. Przejde do tematu. Mam zamiar wziąść udział w konkursie w którym trzeba .... nie bede tłumaczyć po prostu dam fote xD :
Kliknij aby powiększyć
mika100000072
niedziela, 6 marca 2011
Nowe HB
Coraz częściej są nowe HB !! :P Mi sie to podoba :D
Tym razem nowym HB jest Jest Hot Buys Feather Brooch
Wygląda on tak:
Powiększ żeby zobaczyć z bliska
Jak wam sie podoba ?
Tym razem nowym HB jest Jest Hot Buys Feather Brooch
Wygląda on tak:
Powiększ żeby zobaczyć z bliska
Jak wam sie podoba ?
piątek, 25 lutego 2011
New ! New ! New !
New !
xDD
W salonie piękności pojawił sie nowy wygląd (znnowu). Tym jazem w zakładce "CIAŁO" xP
Mi sie ta zmiana podobaa :D
xDD
W salonie piękności pojawił sie nowy wygląd (znnowu). Tym jazem w zakładce "CIAŁO" xP
Mi sie ta zmiana podobaa :D
wtorek, 22 lutego 2011
Ja i malinka00019
W relalu nagrałam z nią taki film o nazwie "Wiewiórki" xP
Wszelkie prawa zastrzeżone !
Możecie zobaczyć też jak wyglądam :D (ta brunetka z zadługą grzywką) xP
Wszelkie prawa zastrzeżone !
FunSweetAshley
Tak na szybko :
Nowa zmiana !! Ronie metamorfozy wyglądu I ubioru !! :P
nie zamieściłam przed
Po:
Nowa zmiana !! Ronie metamorfozy wyglądu I ubioru !! :P
nie zamieściłam przed
Po:
Różowo, czrno biały makijaż bez pudru i szminki ...
Troche klasycznie
PO:
Klasycznie PS. Dokup sobie więcej pasków ;P
Przed :
Ładnie :D bdb
Błąd 3
Hahahaha to jest już śmieszne xD
Tym razem lista sie powtarza i widać jak 2 min temu mnie ktoś odwiedzał a następnie 6min temu , no a 3 miejsce 3 min temu :/ śmieszne ^__^
Tym razem lista sie powtarza i widać jak 2 min temu mnie ktoś odwiedzał a następnie 6min temu , no a 3 miejsce 3 min temu :/ śmieszne ^__^
sobota, 19 lutego 2011
Bład 2
Kolejny bład na stardoll ;D 2 dni pod rząd hahaha ;D
Tym razem poszło o buty :)
Jak te buty bedą tak nadal kosztować to pewnie nawet l;alki z ss ich nie kupią. A pro po mi sie nie podobają ://
piątek, 18 lutego 2011
Błąd!?
Kolejny błąd na stardoll.com !?
Dzisiaj jest 18 stycznia 2011r. c'nie ?? A na zaproszeniu wygląda na to że jest styczeń :
I nie ma lutego !? To jest ..... UFOkowateeeeee xD
Dzisiaj jest 18 stycznia 2011r. c'nie ?? A na zaproszeniu wygląda na to że jest styczeń :
I nie ma lutego !? To jest ..... UFOkowateeeeee xD
Wpis nr 1
Jak podoba wam ostatni wpis na naszym starblogu ??
Pewnie myślicie że nie wiem już o czym pisać ........ no to macie racje xD hahaha ...
Wydaje mi sie ze jest interesujący haha.:;:..
niedziela, 13 lutego 2011
metamorfoza filemonka10
Przed:
Widać poprawę ^^ Usta na bordowo? Chyba xD Hah Oczy białym i fioletowym. I puder ^^
No :// ... mi sie nie za bardzo podoba. Nie kładź kolczyków i naszyjnika na włosy. Kolor szminki mnie nie zadowolił. Nie maluj oczu tak
Po:
wtorek, 25 stycznia 2011
asiunia_cool
Twoja metamorfoza jest nareszcie gotowa xdd
Przed
Po
Przed
Krzywy makijaż ... i tylko do makijażu mam zastrzeżenia ^^.
Fioletowo-czarno-limonkowy makijaż. Brak pudru ;//. Obydwa tusze
Koralina9
Przepraszam że mnie tyle nie było i musiałyście czekać na metamorfozy ... ; //
Nie podoba mi sie ;//
Z tego też nie jestem zadowolona. Hahah
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)